+ Répondre à la discussion
Affichage des résultats 1 à 2 sur 2

Discussion: Fur !

Member

Par défaut Fur !

We definitely want to do merchandising again.

However, one of the main obstacles, currently, is the fulfillment. Meaning the boxing up and shipping out of whatever is ordered. The up front cost to something like a plush gorgie is substantial, given that we'd have to buy them in bulk and there's an uncertainty of how many would be sold, but in addition to that we just don't have time to devote to packing and shipping of purchased merch.

The companies that do handle the fulfillment side, like cafe press, etc. tend to take such a large % chunk it doesn't make it worth the time, and the quality is often pretty crappy.

Hopefully we can figure out a way to make it work, but for the moment we (obviously) have bigger things to focus on.

--Cory
    D'habitude je pisse sur tous les fanboy de quelque nature qu'ils soient. Mais bon, une peluche de gorge, faut avouer que ca claque en LAN a coté de son PC ! Je crois même que si ils devaient nous en faire, j'acheterai :[

VDM !

Par défaut

Pareil.

D'ailleurs j'avais acheté l'ultra laid t-shirt Gorge parceque je le trouvais fun
    IntotheMagic (Wretched Hag) : Haha, you donkey, my hero is Furion not qop, you fucking retard

Area51, full of normal people.

+ Répondre à la discussion

Tags for this Thread

Règles de messages